[vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bs-text title=”عمومی” show_title=”1″ icon=”” title_link=”” heading_color=”” heading_style=”default” heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””] – دانشنامه
– دانشنامه فرانت سایت
– دانشنامه شاپکس
– دانشنامه شاپکس
– قوانین سامانه
– قوانین فعالان غیر پستی

– دستورالعمل بارکد کنسلی
– دستورالعمل حضور و غیاب
– دستورالعمل اضافه کاری
– دستورالعمل استفاده از سیم کارت امانت و خرید بسته اینترنتی
– دستورالعمل پرداخت غرامت خسارت و مفقودی
– دستورالعمل قطعی احتمالی ارتباطات در مواقع ضروری
– جدول گزارشات شرکت
– قواعد نام گذاری
– صورت جلسه هفتگی
– دستور العمل فسخ نمایندگی
– لوگو بخش های مختلف در گروه ها
– شرایط اخذ نمایندگی
– نحوه پشتیبانی سفارشات خارجی
– نحوه بازگشت کیف پول نماینده فعال
– تعهدنامه استخدام
– فرایند آغاز به کار همکار جدید
– سیاست اخذ نمایندگی ها
– دستور العمل فعالیت در شبکه های اجتماعی
– آموزش پر کردن اکسل بهره وری
[/bs-text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bs-text title=”آموزش های عمومی” show_title=”1″ icon=”” title_link=”” heading_color=”” heading_style=”default” heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””]
جهت ورود به این بخش اینجا را کلیک کنید[/bs-text][bs-text title=”آموزش های کارمندان” show_title=”1″ icon=”” title_link=”” heading_color=”” heading_style=”default” heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””]جهت ورود به این بخش اینجا را کلیک کنید[/bs-text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]