رستانت ، خدمات پست برای آدرس های نامشخص

رستانت

چنانچه برای ارسال بسته پستی خود، آدرس دقیقی ندارید، می‌توانید آن را از طریق سرویس رستانت ارسال کنید. در این نوع ارسال بسته شما به یکی از دفاتر معتبر پست در مقصد منتقل می‌شود. و گیرنده می‌تواند با ارائه کارت شناسایی آن را تحویل گیرد. در واقع رستانت انتقال از یک انبار پستی به انبار پستی دیگر است.

رستانت

رستانت

برای ارسال از طریق این سرویس، باییستی که در محل نشاني ، نام گيرنده، شهر و يا دفتري كه بسته پستی قرار است در آن جا نگهداري شود، درج و کلمه «رستانت» با حروف درشت در كنار نشاني نوشته شود. این سرویس می‌تواند برای زمانی که در سفر هستید، یا به هر دلیلی اقامت دائم ندارید، مورد استفاده قرار گیرد.

صندوق شخصي

اگر شما متقاضی استفاده از این سرویس هستید، کافی است به اداره پست مراجعه کرده و یکی از این صندوق ها را اجاراه کنید. تمامی مرسولات شما، پس از ارسال در این صندوق قرار داده می‌شود. و پس از مراجعه به اداره پست می‌توانید آن را تحویل بگیرید.

در صورت استفاده از این سرویس، آدرس این صندوق به‌جای آدرس پستی محل سکونت شما، لحاظ می‌شود.

صندوق پست صوتي

با استفاده از سرویس صندوق صوتی، مخاطبین شما می‌توانند بدون محدودیت زمانی Ùˆ مکانی، برای شما پیغام ارسال کنند. مديران ارشد، مسوولان روابط عمومي، بخش بازاريابي سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، شركت‌ها، نيروهاي نظامي، انتظامي Ùˆ امنيتي، كسبه Ùˆ بازاريان، رسانه‌هاي ارتباط جمعي Ùˆ… از جمله افرادی هستند Ú©Ù‡ می‌توانند از این طریق ØŒ ارتباط خود با مخاطبین را حفظ كرده Ùˆ آن را ساماندهی کنند.

برای استفاده از این سرویس با شماره تلفن‌هاي 88749308 و 88749249 مركز فن‌آوري اطلاعات شركت پست تماس بگیرید.

پست يافته

خدمات پست یافته ، برای بازگرداندن مدارک و اسناد مفقود شده به صاحبانشان استفاده می‌شود. اطلاعات مربوط به شناسنامه، گواهينامه، گذرنامه، كارت‌هاي نظامي، اسناد ازدواج و مالكيت مدارك خودرو، چك و دسته‌چك، دفترچه پس‌انداز، عابربانك و دفترچه بيمه، در سايت رسمي شركت پست قابل جست و جو می‌باشد. در این سرویس نیز مانند رستانت، می‌توانید با مراجعه حضوری به دفاتر مربوطه از خدمات بهره‌مند شوید.

به منظور استفاده از خدمات پست یافته ، ابتدا می‌بایست به دفاتر پستي مراجعه شود. پس از تکمیل فرم مشخصات و تعيين نوع سند مفقودی، اداره پست با اخذ هزینه ارسال، آنها را به دست صاحبان می‌رساند.

پست جواب قبول

انجام نظر سنجی با اهداف شخصی یا سازمانی، از سوی پژوهشگران، دانشمندان و یا سازمان های مختلف، امری عادی و متداول است. اما ارتباط گیری با مخاطبین، آنهم با پراکندگی جغرافیایی قابل قبول، کار ساده ای نیست.

شركت پست جمهوري اسلامي ايران با ارائه خدمت «پست جواب قبول» تهیه و ارسال این پرسشنامه ها را براي افراد یا سازمان های ذی‌صلاح میسر ساخته است.

اين سرويس امكان ارتباط دو سوی را برای فرستنده‌ و گيرنده فراهم مي‌كند.

2 دیدگاه برای “رستانت ØŒ خدمات پست برای آدرس های نامشخص

  1. محمد فلاحی گفته:

    واقعا یه معضل بزرگ همین موضوع روتینگ هست در پست

  2. نسیم یوسفی گفته:

    مبحث پست یافته جالب بود اطلاع نداشتم…ممنون بابت اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *