ارسال سریع یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی است که این امر نیازمند شیوه ها و راهکارهای نوینی است که در این مقاله به آن ها می پردازیم.
روشهای نوین ارسال Ùˆ Øمل کالا چگونه به اÙزایش Ùروش Ùروشگاه های آنلاین Ú©Ù…Ú© Ù…ÛŒ کند؟
یکی از علت های نارضایتی مشتری، برای خرید آنلاین، نبود ارسال سریع کالای خریداری شده است است. هزینه های بالای ارسال Ùˆ Øمل Ùˆ نقل کالا Ùˆ همینطور نداشتن اعتماد مشتری، به Ùروشگاه ها از مواردی هستند Ú©Ù‡ باعث نارضایتی مشتری Ù…ÛŒ شوند. به همین دلیل Ùروشگاه های آنلاین Ù…ÛŒ توانند با بالابردن Ø³Ø·Ø Ú©ÛŒÙیت ارسال کالا Ùˆ رÙع موارد Ùˆ موانعی Ú©Ù‡ سبب عدم رضایت Ùˆ در نهایت خرید مشتریان Ù…ÛŒ شود، Ùروش خود را اÙزایش داده Ùˆ زیاد کنند.
روند ارسال کالا
روند ارسال کالا، درخواست مشتری ها از Ùروشگاه آنلاین شما، Ùˆ توانایی Ùروشگاه آنلاین شما ØŒ از جمله : وضعیت مالی ØŒ نیروی انسانی ØŒ Ùˆ تعداد مرسوله های پستی Ù…ÛŒ باشد.
برای Ùروش بیستر Ùˆ بهتر، Ùروشگاه های آنلاین باید روش ها Ùˆ گزینه های متÙاوتی را برای ارسال سریع کالا به مشتری خود پیشنهاد بدهند. بهترین روش برای پاسخ به نیاز مشتری، Ùˆ جلب اعتماد Ùˆ رضایت مشتری، برقراری ارتباط قوی با آن ها Ù…ÛŒ باشد. با این روش، Ùروشگاه ها متوجه Ù…ÛŒ شوند Ú©Ù‡ سرعت ارسال Ùˆ Øمل کالا، هزینه های ارسال Ùˆ Øمل Ùˆ نقل کالا ØŒ Ùˆ Ù†Øوه ÛŒ دریاÙت کالا برای مشتری ها بسیار مهم است است.
ارسال سریع کالا یکی از مهمترین بخش های هر Ùروشگاه آنلاین
ارسال کالا یکی از مهمترین بخش های هر Ùروشگاه آنلاین Ùˆ یا خرده Ùروش Ú©ÙˆÚ†Ú© است، Ú©Ù‡ با Ú©Ù…ÛŒ خلّاقیت Ùˆ تØقیق در مورد رقبای خود Ù…ÛŒ تواند بهبود بیابد، این شرکت ها باید برای اطمینان از به روز بودن روش های ارسال کالای خود ØŒ Øداقل یک بار در سال وضعیت بازار را مورد بررسی Ùˆ تØقیق قرار بدهند.
هنگامی Ú©Ù‡ روش ارسال سریع Ùˆ Øمل Ùˆ نقل کالای خود را انتخاب Ùˆ برنامه ریزی کردید، به صورت ÙˆØ§Ø¶Ø Ø§ÛŒÙ† روش را در وب سایت خود ØªÙˆØ¶ÛŒØ Ø¯Ù‡ÛŒØ¯. استراتژی Øمل Ùˆ نقل Ùˆ ارسال کالا باید در سایت نوشته شود تا مشتری ها بتوانند آن را بخوانند.
در هر صÙØÙ‡ از سایت ØŒ در قسمت عنوان متن Ùˆ لینک به صÙØÙ‡ ÛŒ روش های تØویل کالا ثبت نمایید.
در صÙØÙ‡ ÛŒ Ù…Øصولات اطلاعات خوبی، از جمله موجودی کالاهایی Ú©Ù‡ دارید، زمان ارسال Ùˆ هزینه های ارسال کالا باید آماده کنید.
روش های ارسال سریع کالا باید به صورت ÙˆØ§Ø¶Ø Ùˆ دقیق در صÙØÙ‡ ÛŒ پرداخت، Ùˆ همچنین سبد خرید ثبت شده باشند.
تخÙÛŒÙ
دادن تخÙی٠در ارسال کالا ØŒ یکی از بهترین ابزارهایی است Ú©Ù‡ هر Ùروشگاه آنلاینی در اختیار دارد. برای جذب مشتری Ùˆ اÙزایش Ùروش، در مدت زمان Ú©Ù…ØŒ Ùروشگاه های آنلاین Ù…ÛŒ توانند، با ارائه روش هایی مثل: ارسال رایگان برای خریدهای بالای مبلغ مشخص شده مشتریان را به خرید از سایت خود تشویق نمایید.
معمولاً اولین خرید آنلاین مشتری از سایت شما ØŒ ØÚ©Ù… تست Ùرشگاه را دارد. پس Ùروشگاه های آنلاین، برای جلب رضایت Ùˆ ÙˆÙاداری مشتریها Ù…ÛŒ بایست کاملاً برنامه ریزی شده Ùˆ منظم رÙتار نمایند. به این صورت Ú©Ù‡ تØویل کالا ØŒ باید در زمان Ùˆ مکان مشخص شده انجام شود، Ùˆ همینطور Ú©ÛŒÙیت Ù…Øصولات ارسالی، دقیقاً مطابق توضیØات شما به مشتری باشد. البته این کوچکترین کاری است Ú©Ù‡ Ùرشگاه آنلاین باید انجام دهد . در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکلی در ارسال کالا ØŒ راه جلب اعتماد مشتری طولانی تر شده، Ùˆ نیاز به تلاش بیشتری خواهد داشت.
همچنین برای جلب رضایت Ùˆ تشویق مشتری، Ùˆ همینطوراÙزایش خرید مجدد مشتری از سایت، در هنگام ارسال بسته میتوانید موارد این موارد را مد نظر داشته باشید:
ارسال سریع یک لیست، از Ù…Øصولات Ù…Øبوب Ùˆ پرÙروش
ارسال یک کاتالوگ هیجان برانگیز از Ù…Øصولات Ùروشگاه
ارسال پیشنهادهایی مانند:ارسال رایگان Ùˆ یا ارائه ÛŒ کد تخÙÛŒÙØŒ در خرید بعدی