خدمات شرکت pde چیست ؟

Pde :

یکی از شرکت های حمل و نقل بین المللی pde می باشد که زمینه فعالیت این شرکت گسترده و حرفه ای می باشد. بنابراین شما برای ارسال کالاهای خود به خارج از کشور می توانید به این شرکت اعتماد کنید و بسته پستی خود را به آن واگذار کنید. شرکت خدماتی TNT هم در این زمینه فعالیت می کند و بیشتر کالاهای ارسالی را به خارج از کشور ارسال می کند، ولی شرکت بین المللی pde تخصص بیشتری در این زمینه دارد. این شرکت حمل و نقل در بیشتر شهرهای کشور ایران شعبه دارد، به همین دلیل شما برای ارسال کاهای خود دشواری زیادی را نیازی نیست تحمل کنید.

خدمات شرکت pde :

هر یک از شرکت های بین المللی خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهند که شرکت بین المللی pde هم خدمات بسیاری دارد و برخی از آنها عبارت می باشد از :

تحریم‌های پستی DHL و دیگران با خدمات PDE بی‌معنی شد - خبرآنلاین

1. خرید از سایت های خارجی :

شرکت pde کالاهایی که شما از سایت های خارجی خریداری می کنید را با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت به درب منزل شما می فرستد. شما با اعتماد کردن به این شرکت نیازی نیست کارت اعتباری داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. کالای خود را خریداری کرده و ارسال آن را به این شرکت بسپارید تا از طریق خدمات حمل درب تا درب هزینه آن را پرداخت کنید.

2. ترخیص گمرکی :

 این شرکت در انبار فرودگاه امام خمینی یک گمرک اختصاصی دارد و به همین دلیل تمامی اقدامات لازم برای ترخیص کالا و گمرک را انجام می دهد. بر همین اساس نیازی نیست شما دیگر درگیر مراحل ترخیص کالاهای خریداری شده خود باشید.

3. صادرات :

 شرکت بین المللی pde مجوزهای لازم برای پست هوایی را دریافت کرده است و به همین دلیل می تواند تمامی کالاها و بسته پستی شما را به خارج از کشور ارسال کند. بخش صادراتی کالا ابعاد و نوع کالا را در نظر می گیرد و با کمترین قیمت کالاهای شما را به کشورهای مورد نظر شما ارسال می کند.

4. پست اکسپرس :

برخی از کالاهایی که ارزشمند هستند باید با روش اکسپرس ارسال شوند که شرکت بین المللی pde کالاهای شما را با بهترین کیفیت بسته بندی ارسال می کند. بسته های پستی شما به وسیله این شرکت بر اساس تمامی قوانین و استانداردهای لازم بسته بندی می شود و با بهترین کیفیت  و امنیت بالا ارسال می شود و رضایت شما را به دست می آورد.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

2 دیدگاه برای “خدمات شرکت pde چیست ؟

    • محمد فلاحی گفته:

      وارد سایت postbar.ir بشید و در قسمت ثبت سفارش مرسوله خودتون رو ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *