راه ØÙ„ هایی برای ارسال Ùˆ توزیع مرسولات تجارت الکترونیک Ùˆ توصیه Âهای Ù…Ùید برای Ùروشگاه های اینترنتی
بیایید برای یک Ù„Øظه هم Ú©Ù‡ شده واقع نگر باشیم. برای اکثر مردم Ùˆ مصر٠کنندگان نهایی، Ùرآیند Øمل Ùˆ نقل Ùˆ ارسال Ùˆ توزیع مرسولات در Øوزه تجارت الکترونیک، هیجان‌انگیزترین جنبه اداره یک کسب Ùˆ کار الکترونیکی (تجارت آنلاین) نیست. به خصوص در مقایسه با تراÙیک Ùروش، نام تجاری Ùˆ توسعه Ù…Øصول. اما هرگز اهمیت پروسه Øمل Ùˆ نقل مرسولات Ùروخته شده در عرصه تجارت الکترونیکی را دست Ú©Ù… نگیرید.
بدون Ø´Ú© انتخاب یک استراتژی Ù…ØÚ©Ù… برای موÙقیت در این زمینه بسیار ضروری است. به عنوان مثال اگر بسته های ارسالی شما، دیر، آسیب دیده Ùˆ یا با Øاوی اقلام نامناسب به دست مشتریان تان برسد، بی تردید ÙˆÙاداری مشتریان خود را از دست خواهید داد .Ùˆ آنÂها از Ùروشگاه های دیگر نیازهای خود را تامین خواهند کرد. از سوی دیگر با گذشت زمان هزینه‌های Øمل Ùˆ نقل در Øوزه تجارت الکترونیک اÙزایش Ù…ÛŒ یابد. بنابراین بدون انتخاب راه‌ØÙ„ÛŒ مؤثر در این زمینه، کسب‌وکار شما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. Øال سئوال اصلی اینجاست Ú©Ù‡ انتخاب گزینه مناسب از بین ارائه دهندگان خدمات Øمل Ùˆ نقل Ùˆ تØویل، از کجا باید شروع کرد؟
منظور از Øمل Ùˆ نقل تجارت الکترونیک چیست؟
Ø§ØµØ·Ù„Ø§Ø Â«Øمل Ùˆ نقل تجارت الکترونیک» شامل همه Ùرآیندهایی است Ú©Ù‡ پس از خرید آنلاین، برای رساندن Ù…Øصولات به دست مشتریان انجام Ù…ÛŒÂشود. این Ùرآیندها شامل: قبول Ùˆ جمع Âآوری[1]ØŒ ارسال[2] Ùˆ توزیع[3] مرسولات Ù…ÛŒÂشود. همکاری مناسب Ùروشگاه Âهای اینترنتی با شریک پستی تØویل دهنده مرسولات تجارت الکترونیک Ù…ÛŒÂتواند این Ùرآیند را ساده Ùˆ مقرون به صرÙÙ‡ نماید. Ùˆ در عین Øال مشتریان را نیز خوشØال نماید.
اهمیت Øمل Ùˆ نقل برای تجارت الکترونیک همانند ریل گذاری Ùˆ ایجاد خطوط راه آهن برای Øرکت یک قطار است. نتایج یک تØقیقات انجام شده در ایالات متØده نشان Ù…ÛŒÂدهد Ú©Ù‡ Øدود 62درصد از مشتریان تجارت الکترونیکی شاخص “سرعت Øمل Ùˆ نقل” را به عنوان مهمÂترین عامل در تعری٠تجربیات مثبت خود در زمینه خرید کالاها از Ùروشگاه های دیجیتالی توصی٠کردند.
با ارائه خدماتی نظیر “آمازون پرایم” Ú©Ù‡ تØویل مرسولات تجارت الکترونیکی را در همان روز یا روز بعد Ùˆ بدون اخذ هزینه اضاÙÛŒ به خریداران ارائه Ù…ÛŒ دهد. بسیاری از مصر٠کنندگان، انتظار تØویل Ùوری Ùˆ رایگان سÙارشات خود را از Ùروشگاه های اینترنتی دارند. طبق آمار ارائه شده، 63 درصد از خریداران Ùروشگاه های اینترنتی، سÙارشات خرید آنلاین خود را به دلیل رایگان نبودن Øمل Ùˆ نقل لغو کرده Ùˆ 36 درصد، سÙارشات خود را به دلیل طولانی بودن زمان ارسال سÙارش، کنسل نموده اند. علاوه بر این، تØقیقات [4]Deloitte نشان Ù…ÛŒÂدهد Ú©Ù‡ 72 درصد از مصر٠کنندگان از “ارسال رایگان” به عنوان یکی از مهمترین دلایل خود برای خرید آنلاین یاد Ù…ÛŒ کنند.
نمودارهای زیر خلاصهÂای از نتایج بدست آمده از مطالعات مورد بØØ« را نشان Ù…ÛŒÂدهد:
[1] First mail
[2] Middle mail
[3] Last mail
[4] دیلویت شرکت ارائه‌دهنده خدمات ØرÙÙ‡Â‌ای در زمینه بیمه، مشاوره مالیاتی، مشاور مدیریت، مشاوره مالی Ùˆ مدیریت ریسک Ùˆ یکی از چهار موسسه بزرگ Øسابداری عمومی در جهان است.
Ùکر میکنم راه ØÙ„ خیلی مناسبی برای Ùروشگاه های اینترنتی Ùˆ انلاین شاپ ها بلاشه استÙاده از این سرویس Ùˆ پلتÙرم تجارت الکترونیک
در شاپکس ارسال رایگان هم میشه تجربه کرد ممنونم از ایجاد این پنل عالی
تجارت الکترونیک یک Ùرصت مناسب برای کسب وکارهاست
تجارت آنلاین Ùˆ Ùروشگاه های اینرتنتی Ùرصت خوبی دارند Ú©Ù‡ با خدمات پستکس راØت سریع Ùˆ ارزان ارسال کنن
برای سایت و انلاین شاپ ها بهترین گزینه میتونه باشه