درباره ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری از نکاتی است. که بایستی به آن توجه نمود. اصلا می خواهیم بدانیم، چه مرسولاتی مجاز به بسته بندی و ارسال در پیک درون شهری نیستند. خوب بالطبع همه با این مرسولات آشنایی دارند. این محصولات چیزی نیست، جزء مشروبات الکلی، مواد مخدر، مواد آتش زا و محترقه، مواد سمی، مواد اسیدی، مواد بیماری زا و بدبو، مواد سوختنی، مواد و وسایل رادیو اکتیو و غیره.

در واقع در ناوگان حمل و نقل، ارسال اینگونه مواد جرم است. و از تمام افرادی که می خواهند این مواد یا چیزی شبیه آنها را از یک مبدا به مقصدی خاص ارسال نمایند، جلوگیری می شود.

وظیفه کنترل و نظارت بر این مرسولات را هیات بین المللی که برای بررسی مرسولات از مبدا به یک مقصدی خاص تشکیل شده اند، بر عهده دارد. این هیات با هدف بررسی و کنترل کامل بر چگونگی روند جا به جایی مرسولات و نوع این مرسولات به وجود آمده است و از انتقال مرسولات ممنوعه به شدت جلوگیری می نماید. در نهایت این هیات، جا به جایی برخی از داروها را نیز ممنوع می دانند، که بایستی افراد برای ارسال هر مرسوله کاملا از لیست اقلام ممنوعه باخبر باشند. بعضی اوقات اقلام دزدی، جعلی، مخالف با شئونات اسلامی و … در این مرسولات وجود دارد، که با هماهنگی های لازم از این انتقالات جلوگیری به عمل می آید.

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

استادارد های ارسال مرسولات در پیک درون شهری

بنابراین در پیک درون شهری و یا پیک موتوری باید تمام مرسولات ارسالی مطابق با استانداردهای لازم ارسال یک مرسوله پیش رود. سلاح سرد و گرم نیز جزء این ممنوعه ها می باشد و در صورت حمل و ارسال آن جرم بزرگی گریبانگیر شخص خواهد شد. البته سایر مرسولات دیگری که برای ارسال مجاز نمی باشند، عبارتند از؛ سکه، اسکناس، هر نوع حواله بانکی، اوراق بهادار بینام، چک مسافرتی، پلاتین، طلا، نقره، سنگ های گرانبها، جواهر، حیوانات زنده ای همچون کرم ابریشم، زالو، زنبور، انگل ها، مگس دراسوفیلید و غیره.

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری جرم محسوب می گردد، پس سعی کنید، این موارد را برای ارسال انتخاب نکنید. چنانچه به ارسال یکی از این موارد که ممنوع هستند، مبادرت نمایید، عاقبت بدی در انتظارتان خواهد بود و قانون برخورد جدی با فردی که مرتکب این جرم شده است، می کند.

پس سعی کنید، برای ارسال مرسوله از شهری به شهر دیگر و یا از درون یک شهر به قسمتی در همان شهر و یا از کشوری به کشور دیگر تمام قوانین موجود را رعایت کنید، تا دچار عواقب آتی قانون شکنی ها نگردید.

ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

چه گونه مرسولات به صورت درون شهری ارسال کنم؟

پیک هاب بازارگاهی در حوزه پیک شهری است که از سال 1400 و با تجمیع خدمات تعدادی از شرکتهای عرضه کننده پیک درون شهری و پیک های مدرن شروع به کار نموده است.

خدمت نوین پیک هاب با بهره گیری از ناوگان شرکتهای متنوع توزیع درونی شهر، این امکان را برای شرکتها و فروشگاههای آنلاین فراهم کرده است تا بتوانند مرسولات خود را در درون شهرهای خود توزیع و جمع آوری نمایند.

لازم به ذکر پیک با بهره گیری از شبکه نمایندگان خود امکان ارائه خدمات لجستیکی و ارسال مرسولات فروشگاه های اینترنتی را از تمامی شهرهایی که نمایندگان پیک حضور دارند را به همراه خدمات انبارداری و بسته بندی دارا میباشد .

با پیک هاب کسب و کارت رو به راهه.

مرسولات درون شهری

5 دیدگاه برای “درباره ارسال مرسولات ممنوعه در پیک درون شهری

  1. محمد فلاحی گفته:

    خیلی هم عالی چجوری میشه مرسولات سنگین درونشهری ارسال کرد ؟

  2. شاملو گفته:

    پیک هاب واقعا عالی هست به همراه کد رهگیری و توزیع زیر 24 ساعت

  3. زینب فرجی گفته:

    ممنون از اطلاع رسانی ،رعایت این موارد بسیار مهم وضروری هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *