آشنایی بیشتر با ارسال مرسولات درون شهری

آشنایی بیشتر با ارسال مرسولات درون شهری

دانستنی های ارسال مرسولات درون شهری

دانستنی های لازم جهت ارسال مرسولات درون شهری از مهم ترین بخش های تاثیرگذار در روند کار کمپانی های لجستیکی است. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا ارسال تمامی مرسولات با کمی تاخیر به دلیل رعایت نکات بهداشتی صورت می گیرد. در واقع رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از انتقال این بیماری تا حد زیادی تاثیرگذار بوده است. اما زمان ارسال و تحویل یک بسته حداکثر 72 ساعت است و اگر خیلی بخواهد طول بکشد نهایت 5 روز است.

همچنین در زمان بسته بندی بایستی توجه ویژه ای به نوع محصول داشته باشید، اگر محصولات مایع و شکستنی باشند، به هزینه کل مقداری افزوده خواهد شد. زیرا این نوع محصولات جزء ممنوعات برخی از انواع ارسال پستی هستند. البته در ارسال توسط پیک درون شهری و یا پیک موتوری کمی آزادانه تر می توان عمل نمود.

برای ارسال یک مرسوله از هر طریق کدی به عنوان کد پیگیری محصول وجود دارد. که بایستی تا زمان رسیدن محصول آن را نزد خود نگهداری نمود.

آشنایی بیشتر با ارسال مرسولات درون شهری

پست سریع به وسیله یارباکس با شعبات مختلف آماده سرویس رسانی به شما می باشد. این نوع پیک درون شهری نیز از برترین شرکت های پستی است، که امروزه در کشور فعالیت می نماید. این نوع به ارسال بسته شما با کمترین زمان ممکن کمک فراوانی می کند .و همچنین ایمنی محصول پستی را نیز مدیریت می نماید.

ارسال درون شهری با کدام شرکت؟

یکی دیگر از روش های ارسال مرسولات درون شهری استفاده از پیک هاب است. پیک هاب سرویس آنلاینی جهت ارسال بسته می باشد. در واقع پیک هاب کمک بسیاری به کسب و کارهای سنتی نموده است. این سرویس ارسال مرسوله رضایت مشتریان خود را با پرداخت هزینه ای پایین بسیار به خود جلب نموده است.

آشنایی بیشتر با ارسال مرسولات درون شهری

سرویس های آنلاین در حال حاضر در جامعه امروزی از محبوبیت فراوانی برخوردار گشته اند. این سرویس ها به راحتی با استفاده از یک پنل تحت وب کار می کنند. شما با ثبت سفارش خود در این پنل می توانید تا هنگام رسیدن محصول بازه های روند ارسال بسته را در آن مشاهده نمایید. این پنل به شما کمک می کند بدون نیاز به ارتباط با شخص به صورتی ساده و سریع روند ثبت سفارش خود را ثبت نموده و با به صرفه ترین هزینه در تایم دلخواه خود بسته را تحویل بگیرید. در حال حاضر مشتریان بسیاری با این سرویس ارسال مرسولات درون شهری دست و پنجه نرم می کنند و رضایت بالایی نیز از این روش دارند.

آشنایی بیشتر با ارسال مرسولات درون شهری

4 دیدگاه برای “آشنایی بیشتر با ارسال مرسولات درون شهری

  1. محمد فلاحی گفته:

    من از سرویس پیک هاب استفاده کردم در سرعت بسیار بالا مرسوله داخل تهران جا به جا شد و این واقعا عالیه

  2. زینب فرجی گفته:

    داشتن پست درون شهری یک امتیاز برای ناوگان و شرکت های پستی ،مخصوصا در شهرهای بزرگ

  3. وحید روشنی گفته:

    سرویس پیک درون شهری پیک هاب واقعا عالیه سریع و مطمئن هم هستش

  4. شاملو گفته:

    واقعا پیک هاب عالی هست من استفاده کردم زیر 24ساعت مرسوله رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *