فرآیند غرامت آسیب دیدگی

مشتری کمتر از 24 ساعت از تحویل بسته میباست اعلام کند که مرسوله آسیب دیده و در قسمت حساب من کاربری خود فرم درخواست خسارت را پرکرده

بعد از انتخاب گزینه درخواست غرامت در صفحه باز شده گزینه ارسال درخواست جدید را انتخاب کرده

مشخصات را تکمیل نموده و تصویر کارت ملی و فاکتورمرسوله و داغی غرامت را در قسمت های تعبیه شده آپلود نماید

و بعد ثبت مسئول پشتیبانی در سایت در قسمت تنظیمات

گزینه درخواست خسارت ←←لیست درخواست های خسارت

 

و در پنجره باز شده  مورد را بررسی کرده

 

پشتیبانی بعداز بررسی نامه غرامت به پست ارسال کرده

و از مشتری داغی کالا را تحویل گرفته

و پیگیری مجدد از پست جهت  دریافت غر امت

و درنهایت درخواست غرامت توسط فرم غرامت در crm به مالی ارجاع داده میشود(که تمام مراحل فرمدرخواست خسارت در سایت پستکس در crm  اعمال شده است)

و اگر ارزش کالا زیر 500000 ریال باشد در هرمرحله از پیکیری بعداز گذشت 7روز کاری  و زیر 3000000 ریال در هرمرحله از پیکیری بعداز گذشت 15 روز کاری کاری  و بالای 3000000 ریال در هرمرحله از پیکیری بعداز گذشت 30 روز کاری غرامت پرداخت میشود

مالی بعد از درج اطلاعات در اگسل گزارش غرامت و مفقودی مانند تصویر فوق

 

فایل پرداختی تهیه کرده و برای مدیریت ارسال مینماید

مانند نمونه

در نهایت چیزی که احتیاج داریم این است که در قسمت درخواست خسارت ها – لیست درخواست خسارت ها بتوان مانند تیک پاسخ داده بشود و عکس فیش واریزی در پاسخ اپلود شود

و در فرم خسارت در crm  هم برای مشتری مانند کنسلی ها پیام ارسال گردد که خسارت شما تایید و پرداخت شد یا عدم تایید خسارت