پست سریع بین المللی و نحوه ارسال آن

10 41,722
پست سریع بین المللی یکی از دیگر خدمات پستی و روش های ارسال بسته و مرسولات می باشد. در این نوع از روش های پستی، ارسال بسته ها و مرسولات توسط خطوط هایی انجام می گیرد. بر خلاف سایر روش های پستی که ممکن است از خطوط جاده ای و راه آهن نیز برای جابجایی بسته ها استفاده کنند.

پست سریع بین المللی چیست

پست سریع بین المللی یکی از دیگر خدمات پستی و روش های ارسال بسته و مرسولات می باشد. در این نوع از روش های پستی، ارسال بسته ها و مرسولات توسط خطوط هوایی انجام می گیرد. بر خلاف سایر روش های پستی که ممکن است از خطوط جاده ای و راه آهن نیز برای جابجایی بسته ها استفاده کنند. در پست سریع بین المللی جا به جایی مرسوله ها فقط از طریق هواپیما صورت می گیرد. به همین دلیل در این نوع از روش پست بسته ها در کوتاهترین زمان ممکن به مقصد می رسند. بسیاری از افراد، صاحبان مشاغل و شرکت ها، برای ارسال محصولات و یا بسته های تجاری و کاری خود از این نوع پست استفاده می کنند. در بعضی مواقع که مقصد ارسال بسته بسیار طولانی است تنها راه جا به جایی فقط از طریق پست سریع بین المللی می باشد. به همین دلیل این نوع از پست بسیار مورد توجه  قرار گرفته است. استفاده از این نوع روش پستی دارای روند ساده است و افراد با پر کردن فرم مخصوص این نوع پست می توانند به سادگی بسته های خود را به سراسر جهان در کوتاهترین زمان ممکن ارسال کنند.

ارسال بسته های پستی در کوتاهترین زمان ممکن

چگونگی ارسال بسته های پستی از طریق پست سریع بین المللی

برای ارسال بسته  از طریق این نوع پست، همانند سایر روش های پستی بسته ها به همراه آدرس گیرنده و فرستنده تحویل گرفته می شوند. پس از بررسی های لازم و با توجه به حجم و اندازه بسته ارسالی، قیمت و هزینه پست آن تعیین می گردد. در واقع پست سریع بین المللی یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای بسته هایی است که حجم زیاد و اندازه بزرگ دارند. زیرا این نوع از بسته ها معمولا در سایر روش های پستی ممکن است آسیب ببیند یا مفقود گرند. همچنین جا به جایی آنها در خطوط جادها ای و ریلی کمی مشکل به نظر می رسد. حال آنکه استفاده از این روش احتمال گم شدن یا آسیب دیدن بسته ها را به حداقل می رساند. همچنین مانند سایر روش های پستی با در دست داشتن کد رهگیری مرسوله میتوان لحظه به لحظه وضعیت بسته پستی را تا زمانی که بسته به مقصد و به گیرنده تحویل داده شود پیگیری کرد. بسته های ارسال نیز در بسته بندی مخصوص قرار می گیرند تا در هنگام جا به جایی و یا در اثر فرود و تکانه های هواپیما به آنها آسیب نرسد.

برای استفاده از خدمات پست بین المللی میتوانید از سامانه آنلاین پستکس استفاده کنید و به صورت آنلاین بدون نیاز به مراجع حضوری ثبت سفارش کنید

این مقاله را در خبرگزاری اخبار رسمی دنبال کنید

این مقاله را در خبرگزاری ایسنا دنبال کنید

این مقاله را در ویرگول دنبال کنید

10 نظرات
  1. فرهود سلامی می گوید

    پست سریع در شرایط کرونا می تونه به رونق کسب و کار کمک شایانی داشته باشه.

  2. بهاره عیسایی می گوید

    قطعا پست بار مطمئن ترین و بهترین روش برای ارسال مرسوله به خارج از کشور هستش

  3. نسیم یوسفی می گوید

    پست بار کمک شایانی به انواع کسب و کارها در خصوص ارسال و رضایت مشتریان داشته است.

  4. فاطمه نعمتی می گوید

    بسیییار عالی👏👏👏

  5. فاطمه نعمتی می گوید

    بسییییار عالی👏👏👏

  6. شاملو می گوید

    با توجه به شرايط كرونا و صرفه جويى در وقت و هزينه ،،بسيار موقعيت خوبيه كه با پست بار سفارش هام ارسال بشه ممنونم بابت مطالب بسيار عالى و اشنايى ما با ارسال هاى انلاين

  7. sahar mohamadi می گوید

    👍👍

  8. fatemeh golmohamadi می گوید

    واقعا پیشنهاد عالی هست بخصوص در این وضعیت کرونا و فصل زمستان بصرفه تره

  9. فائزه نوروزی می گوید

    بسیار عالی مخصوصا با توجه به شرایط کرونا

  10. bahareh banasaz می گوید

    بسیار اموزنده و مفید هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار