راه های ایمن برای ارسال مرسوله

1 5,376
 ارسال مرسوله مربوط به اداره پست و شرکت پست بار است. اداره پست و شرکت پست بار کار های مختلفی انجام می دهد. آنها می توانند نامه ها و بسته ها را به مقصد مورد نظر ارسال کنند. مامورانی که در شرکت های پست کار می کنند باید مورد اعتماد باشند. در ادامه با ارسال مرسوله بیشتر آشنا می شویم.

ارسال مرسوله بدون نیاز به مراجع حضوری (آنلاین) در پست بار

در شرکت پست بار ثبت و تحویل سفارشات در تمامی ابعاد و با هر تعداد در کوتاهترین زمان، حمل کالا با کمترین هزینه با درنظر گرفتن وزن کالا از شرقی ترین استان کشور به غربی ترین استان کشور، ثبت سفارشات شما با هر ابعاد و هر تعداد حمل می گردد که با توجه به شرایط فعلی و بیماری کرونا منطقی ترین و مناسب ترین راه استفاده از خدمات آنلاین شرکت پست بار میباشد (ارسال مرسوله)

با مراجعه به سایت و لینک درج شده سایت پست بار میتوانید در منزل یا محل کار ثبت سفارش خود را انجام دهید

راه های ایمن برای ارسال مرسوله

ارسال مرسوله دقیقاً همان خدمات شرکت پست است یعنی عده ای که قصد دارند بسته یا چیزی را به مکانی دیگری بفرستند آن را از طریق شرکت پست و شرکت پست بار به آدرس مقصد ارسال می کنند. در حال حاضر ارسال کردن مرسوله ها در دو بخش خصوصی و دولتی انجام می‌شود و علاوه بر شرکت اداره ی پست شرکت های خصوصی هم وجود دارند که این کارها را انجام می دهند. ارسال کردن مرسوله ها انواع متفاوتی دارد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

ارسال مرسوله
Send shipment

راه های مختلف ارسال کردن مرسوله

 در کشور ما پست کردن به روش های مختلفی انجام می شود به طور مثال مردم می‌ توانند محصول های خود را به روش پیشتاز و یا روش سفارشی به مقصد مورد نظر ارسال کنند. علاوه بر این پست ها از لحاظ موقعیت مکانی مقصد نیز متفاوت هستند به طور مثال بعضی از مرسوله ها باید به مکانی که در داخل شهر قرار دارد فرستاده شود یعنی شهر گیرنده با شهر فرستنده یکی باشد. علاوه بر این، این امکان نیز وجود دارد که شخص فرستنده قصد داشته باشد که بسته را به مکانی خارج از همان شهری که در آن سکونت دارد بفرستد که در این صورت باید بسته به شهری دیگر ارسال گردد. اما نکته قابل توجه این است که این امکان هم وجود دارد که مرسوله ها به مکان هایی که در خارج از کشور هستند ارسال شوند که در صورت ارسال محصول به خارج از کشور هزینه بسیار بیشتری را باید پرداخت کرد.

انواع ارسال مرسوله پستی

ارسال مرسوله پستی انواع مختلفی دارند که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • پست پیشتاز:  این پست سریع ترین پست کشورمان است و  مدت زمان تحویل سفارش تا زمانی که دست گیرنده می رسد بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت است نکته ای که این پست را از دیگر پست ها جدا کرده است این است که  دارای پست بین الملل می باشد یعنی این امکان وجود دارد که ارسال مرسوله به خارج از کشور را نیز انجام می دهد. پست پیشتاز ویژگی های بسیار خوبی  دارد مانند این که فرد می تواند به راحتی روند ارسال مرسوله را  پیگیری کند.پستی  که پست خارجی باشد دارای ۱۰ رقم یا ٢۰ رقم بارکد است که این بارکد ها شناسه این محصولات هستند و می‌توان با پیامک کردن  و وارد کردن این عدد در سایت از وضعیت آن آگاه شد.
  • پست سفارشی: نوعی دیگر از ارسال مرسوله پست سفارشی است.  پست های سفارشی در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین پست ها در کشور به حساب می‌آید. یکی از  ویژگی بسیار خوب این است که محموله ها با سرعت بسیار زیادی به دست گیرنده می رسد. هنگامی که فرستنده ها محموله ها را به مسئولان مربوطه تحویل می‌دهند یک برگه رسید دریافت می‌کنند که آن ها می‌ توانند با داشتن این برگه از وضعیت بسته خود آگاهی پیدا کنند.
  • پست عادی:  این پست ها بسیار  نوستالژی است. این پست ها دقیقاً همان پستی هستند که نامه  ها را در یک صندوقچه پست قرار می دادند و روی آن تمبر می چسبانند.
  • پست دو قبضه : این پست برای اشخاصی مناسب است که نگران بسته های خود هستند  به کار می آید. در این نوع از پست ها ماموری که مسئول فرستادن پست است پس از ارسال کردن آن به گیرنده فرستنده را در جریان میگذارد.البته این پست‌ها هزینه بسیار بالایی نسبت به پست های دیگر دارند.

این مقاله را در خبرگزاری ایسنا دنبال کنید

این مقاله را در سایت اخبار رسمی دنبال کنید

1 نظر
  1. محمد فلاحی می گوید

    قطعا بهترین راه برای ارسال هر بسته ای میتونه پست بار باشه ممنون و خسته نباشید به مجموعه زحمت کش پستبار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار