پرداخت در محل به چه صورت است؟

0 1,399

پرداخت در محل به چه صورت است؟

 در حال حاضر با توجه به شلوغی شهرها و آلودگی هوا و مشغله های بسیار زیادی که در زندگی تمامی انسان ها وجود دارد آنها همیشه به دنبال این هستند که کارهایشان را  با زمان کمتری انجام دهد. یکی از مسائلی که می‌ تواند تا حد زیادی وقت انسان را میگیرد خرید کردن است که متاسفانه باعث خستگی مشتریان می‌شود چرا که آن ها باید مسافتی را طی کنند و در ترافیک ها و خیابان های مقداری از انرژی آن ها گرفته می‌ شود و پس از رسیدن به بازار آن ها با تعداد مغازه های زیادی روبرو هستند که هر کدام از آنها در مدل های زیادی دارد و تمامی این عوامل باعث می‌ شود تا کیفیت خرید برای هر خریداری تا حدی کاهش پیدا کند. در این روزها که خریدهای اینترنتی زیاد شده است بیشتر فروشگاه های اینترنتی برای اینکه نظر مشتریان را جلب کنند گزینه پرداخت در محل را برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

پرداخت در محل

جلب اعتماد مشتریان

ایجاد اعتماد در بین مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی فروشندگان باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا بتواند تا حد بسیار زیادی به اعتماد مشتریان را جذب کنند. برای جلب کردن اعتماد مشتریان می توان از کارهای مختلفی کمک گرفت یکی از روش هایی که به بالا رفتن اعتماد مشتریان کمک زیادی می‌ کند این است که روش پرداخت در محل را برای آنها فراهم بیاوریم.

 اگر این امکان وجود داشته باشد مشتریان می توانند با اطمینان خاطر بیش تری به خرید کردن بپردازند و همچنین به تعداد مشتریان هم افزوده می شود اما این روش پرداخت، علاوه بر  مزایای که دارد دارای معایبی نیز می باشد هست. به طور مثال اگر شخصی پرداخت  در محل را برای پرداخت کردن انتخاب کند جنس خریداری شده تا چند روز بعد به دست او می رسد و چند  روز بعد از ثبت سفارش خریدار پول را پرداخت می‌ کند که این مسئله می‌ تواند برای آن شرکت و یا فروشگاه اینترنتی مشکلاتی را به وجود بیاورد. اما همان طور که گفته شد پرداخت در محل اعتماد مشتریان تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

 همانطور که میدانید دیجی کالا یکی از بهترین و مشهورترین فروشگاه های اینترنتی در داخل کشور است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا  مانند تمام فروشگاه های اینترنتی دیگر به دنبال جلب اعتماد و رضایت مشتری است یکی از  خدمات فروشگاه اینترنتی پرداخت در محل دیجی کالا است که برای جلب اعتماد مشتریان در اختیار آنها قرار گرفته است. البته پرداخت اینترنتی بهتر است زیرا در این صورت خریداران وقت کمتری را برای خرید سپری می کنند. تمامی مشتریان که ساکن شهر تهران و یا ساکن شهرهای که عضو تحویل اکسپرس دیجی کالا هستند می‌توانند روش پرداخت درب منزل را انتخاب نمایند.  به منظور راحتی بیشتر مشتریان برای پرداخت درب منزل، تمامی ماموران تحویل کالاهای دیجی کالا به مشتریان همراه خود یک دستگاه کارتخوان سیار دارند و این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که حتی با نداشتن پول نقد و در اختیار داشتن کارت بانکی خرید خود را براحتی انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار