تلفیق سامانه شاهین و پست بار

0 457

سامانه شاهین یا زیر ساخت بانکداری باز شرکت خدمات انفورماتیک همزمان با هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در اختیار تجارت الکترونیک قرار داده شد.

خبرنگار ایبنا بیان میدارد، سامانه شاهین ، نام پلتفرم بانکداری باز شرکت خدمات انفورماتیک و امکانی است برای بانکها به این هاب وصل شده و سرویس های خود را در اختیار فین تک ها قرار دهند.

فرهاد فائز، معاون بازاریابی خدمات انفورماتیک عنوان داشت بی بیش از یک سال و نیم بر روی این پلتفرم کار شده و درحال حاضر آماده بهره برداری است.

عملکرد در سامانه شاهین به اینصورت است که احراز هویت در این سامانه دو فاکتوره بوده و همه ضروریات امنیتی در آن رعایت گردیده و برای استفاده از این شاهین از استاندارد PSD2 بهره گرفته شده است.

با سامانه شاهین می توان برای مبالغ ترا کنش های فین تک ها حداقل و حداکثر لحاظ کرد. سایر امکانات شاهین علاوه بر پرداخت، مشاهده صورت حساب، تسهیلات، چک و … است.

پست بار و سامانه شاهین راهکاری نو برای فروش آنلاین

در این شرایط پست بار با بهره گیری از سامانه شاهین بنا دارد شرایط جدیدی در عرصه فروش آنلاین برای فروشگاههای آنلاین که درگیر اعتماد سازی برای مشتریان خود هستند ایجاد نماید بنحوی که فروشگاه آنلاین میتواند با اطمینان از بازگشت مبلغ خود اقدام نماید ، در زمان ارسال کالا مبلغ کالا از حساب گیرنده کسر ،و در حساب فروشگاه آنلاین بلوکه میگردد و پس از اعلام وصول از طریق سامانه رهگیری مرسوله پستی و قبول کالا توسط گیرنده یا این مبلغ در حساب فرستنده آزاد میگردد که اعلام وصول توسط شرکتهای پستی(خدمات پستی شرکتهای پست بار، چاپار، اسنپ باکس، PDE، DTS، TPG، یارباکس) که در حال فعالیت با پست بار میباشند اعلام میگردد که در نتیجه فاصله زمانی بین واریز مبلغ کالا و فروش که دارای تکنیک COD (پرداخت در محل) هستند صفر خواهد شد.

با پست بار از ارزان ترین خدمات پستی با ۱۵٪ تخفیف بهرمند گردید.

اگر فعال پستی هم هستین میتونید با مبلغ کمیسیون خوب نماینده ما بشید.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار