با ارسال سریع پست بار امن تر پست کنید و از کرونا فرار کنید

0 1,510

پست بار بعنوان اولین سامانه جامع حمل و نقل و پست کشور همراه با ارسال سریع و ایمن ، راهکاری مناسب برای حفظ سلامتی جامعه و بهداشت عمومی

این روزها و در شرایط بحرانی ظهور ویروس کرونا در ایران ، توصیه و پیشنهاد متخصصین عدم مراجعه به اماکن عمومی و خروج از منزل می باشد.


در همین راستا قصد داریم در این مطلب شما را با پست بار ، اولین سامانه جامع خدمات حمل و نقل و پست کشور آشنا کنیم.
ثبت سفارش آسان در این سامانه یکی از نکات قوت دیگر آن می باشد.

با پست بار امن و آسوده باشید

با استفاده از پست بار میتونید برای کارهای پستی به محل های پر تجمع پستی مراجعه نکنید و از خدمت پستی از درب محل خودتون استفاده کنید.

صاحبان مشاغل و صنایع میتونن به راحتی با کمک سامانه پست بار با ارسال سریع ، از سرویس های پستی شهری، بین شهری و حتی خارج از کشور بدون نیاز به خروج از منزل و یا محل کارشون استفاده کنن.

پست بار جامع ترین سامانه پست و حمل و نقل همراه با ارسال سریع

سامانه پست بار، برای خدمات پستی شهری و بین شهری با شرکت های پست، اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، PDE، TPG، یارباکس همکاری داره.

همچنین پست بار با شرکت های PDE، TPG، blue sky و تی ان تی برای خدمات پست خارجی بصورت اکسپرس و با سامانه اوبار در بخش حمل و نقل سنگین همکاری داره.

شما میتونین به راحتی با مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت خدمات، از سرویس های پستی متنوع سامانه پست بار استفاده کنید.

از نکات برجسته این سامانه به امکان استفاده از تمامی سرویس ها بصورت درب تا درب و دریافت بارکد پستی بلافاصله پس از ثبت سفارش و ارسال سریع و رهگیری آسان آن میشه اشاره کرد اون هم با پوشش 85 میلیون کدپستی !

همچنین سرویس پست خارجی این سامانه، دارای دو بخش صادرات و واردات برای ۱۸۰ کشورِ دنیا حتی آمریکا و کانادا است.

یادتون باشه با این روش دیگه نیازی نیست تا از محل کار و زندگی برای کار پستی خارج بشید و کلی هزینه ها تون پایین میاد و اگه کسب کار اینترنتی داشته باشید این ساده ترین و کاملترین روش ارسال سریع پستی هست.

راستی یک موضوع جالب واسه اونهایی که فروشگاه آنلاین دارند یا طراح فروشگاههای آنلاین هستن، میتونن از افزونه های وکامرس، اوپن کارت، جوملا و حتی api که واسه این سامانه طراحی شده، به راحتی استفاده کنن.

با ما در ارتباط باشید.
سامانه پُست بار

پست بار، اولین سامانه جامع خدمات حمل و نقل کشور

سایت:

www.postbar.ir

تلفن تماس:
09422020249

ایمیل:
Info@postbar.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار