استفاده از کد رهگیری برای پیگیری بسته های پستکس

0 128

استفاده از کد رهگیری برای پیگیری بسته های پستکس

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان استفاده از کد رهگیری به آن اهمیت می دهند این است که نحوه استفاده از آن را یاد بگیرند. بعد از ارائه دادن هر یک از بسته های پستی به سامانه پستکس کد پیگیری را می توانید دریافت کنید. با دریافت این کد به راحتی قادر خواهید بود موقعیت بسته تان را مورد بررسی قرار دهید. شما بر اساس نوع روشی که ارسال را انجام داده ‌اید کدهای پیگیری را دریافت خواهید کرد. در واقع هر یک از روش های ارسال بسته همراه با کد پیگیری ارائه می شوند. این مسئله فرقی نمی ‌کند که شما کدام یک از روش های ارسال بسته را انتخاب کرده باشید. در هر یک از این روش ها می توانید کد پیگیری را دریافت کنید و بسته خود را مورد بررسی قرار دهید.

پیگیری بسته

اطلاعاتی که بعد از کد پیگیری مشاهده می کنید چیست ؟

اطلاعات زیادی را بعد از وارد کردن کد رهگیری در قسمت مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. اطلاعاتی مربوط به نام گیرنده، نام فرستنده، وزن محصول، روش ارسال، آدرس پستی و … در این صفحه مشاهده می گردند. نام مامور پستی که می‌ خواهد بسته را به دست شما برساند در این صفحه مشاهده خواهد شد. به طور کلی شما با استفاده از این کد موقعیت دقیق بسته خود را مشاهده خواهید کرد. پس از اینکه کد را وارد کردید می توانید به خوبی متوجه شوید که بسته تان کجا است و باید در چه بازه زمانی در منزل حضور داشته باشید.

نحوه استفاده از کد رهگیری

 امروزه بسیاری از افراد نحوه استفاده از کد رهگیری را شاید بلد نباشند. آنها می توانند آموزش هایی که مربوط به استفاده از کد پیگیری می باشد را بررسی کنند و طبق آنها اقدام نمایند. شما کد پیگیری هر یک از بسته های پستی را می توانید در قسمت مورد نظر وارد کنید تا پیگیری بسته را انجام دهید. توجه داشته باشید که در وبسایت پستکس خدمات مورد نیاز جهت ارسال بسته درج شده ‌اند. هر یک از این خدمات را از نظر استانداردهایی که به آنها نیاز دارید بررسی کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید توجه داشته باشید که برای بررسی کدها باید ارقام را به درستی در وب سایت وارد کنید. اگر ارقام کد را به درستی در وبسایت وارد نکنید موقعیت بسته شما نشان داده نمی شود.

بازیابی کدهای پیگیری

بسیاری از افراد امکان دارد کد رهگیری را گم کنند. در واقع آنها بعد از اینکه بسته ها را به پست ارائه می‌ دهند شاید کد خود را فراموش کنند و یا پیامک پست را پاک نمایند. این مسئله جای نگرانی ندارد. در واقع شما با ارائه دادن هر یک از اطلاعاتی که مربوط به بسته پستی تان می باشد می توانید یک بار دیگر کد پیگیری را دریافت کنید. هر یک از مواردی که مربوط به بسته پستی است را باید به متصدیان شرکت پست اعلام نمایید. کارشناسانی که در این شرکت فعالیت می ‌کنند تمامی موارد را بررسی می نمایند و سپس کد پیگیری را به شما تحویل می دهند. بازیابی کد پیگیری دشواری خاصی ندارد. شما به صورت حضوری و اینترنتی به راحتی می ‌توانید کد پیگیری را بازیابی نمایید.

پیگیری بسته های برون شهری و درون شهری با کد رهگیری از طریق پیامک

 در صورتی که مایل هستید از کد رهگیری برای پیگیری نمودن بسته های برون شهری یا درون شهری استفاده کنید می توانید از طریق پیامک سامانه پستکس اقدام نمایید. شما هر یک از اطلاعاتی که مربوط به پیامک سامانه پست می باشد را می توانید در وب سایت بررسی نمایید. همچنین کارشناسان پستکس زمان ارسال بسته خدمات پیامکی را برای شما توضیح می دهند. بر همین اساس اگر دسترسی به اینترنت ندارید و نمی توانید از اینترنت برای پیگیری بسته استفاده کنید بهتر است که خدمات پیامکی را دریافت نمایید.

 شما با وارد کردن کد در پیامک و ارسال آن در سرشماره مخصوص می توانید موقعیت دقیق بسته خود را مشاهده نمایید. امروزه بسیاری از افراد به دلیل دسترسی به اینترنت از این روش استفاده نمی کنند. در واقع شما سریعا می توانید وارد وب سایت پستکس شوید و اطلاعات بسته خود را بعد از وارد کردن کد پیگیری مشاهده کنید تا موقعیت آن را متوجه شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار