ارسال بار خارجی به چه کشورهایی ممنوع است ؟

4 107

کشورهای ممنوع برای ارسال بار خارجی

ارسال بار خارجی به وسیله پستکس با توجه به قوانین بین المللی مشمول مقرراتی می شود. کشورهای مختلف بنابر سیاست هایی که دارند از ورود و خروج برخی کالاها به داخل کشور خود جلوگیری می کنند. متاسفانه به دلیل وجود تحریم ها امکان دارد نقل و انتقال بعضی از کالاها و اجناس به برخی از کشورها و بالعکس ممنوع است. نکته قابل توجه این است که هر کشور از قوانین و مقررات خود برای ارسال بار خارجی پیروی می کند. این قوانین در کشورهای مختلف در عین شباهت هایی که دارد دارای تفاوت هایی نیز می باشد. بر اساس این موارد لازم است که ارسال بسته های پستی به خارج از کشور حتما این مورد را چک کنید که آیا مقصد مورد نظر مجاز است یا خیر سپس نسبت به ارسال مرسوله اقدام نمایید.

ارسال

شرایط ارسال بار خارجی به کشورهای مختلف

سرویس پست سریع بین المللی یکی از خدمات جدید پستکس است. تحویل بار و مرسولات همچنین فرستادن آن به خارج از کشور از تعرفه ها و قوانین بین الملل تبعیت می کند. بر اساس این قوانین ارسال بار خارجی یا مرسوله های پستی باید دارای آدرس پستی فرستنده و گیرنده باشد. پس از انجام فرایند تحویل باید اطلاعات دقیق آن را ثبت و ضبط کنند. این فرایند معمولا به وسیله مامور گمرک که در باجه حضور دارد انجام می گیرد.

ارسال بار خارجی با بررسی عوارض گمرکی برای مرسوله انجام می گیرد. بعد از برآورد عوارض مربوط به گمرک هزینه ارسال پست خارجی مشخص می شود. همه ی بارها و مرسولاتی که قرار است به خارج از کشور ارسال شوند باید بیمه شوند. در صورتی که ارزش مالی این مرسولات کمتر 80 دلار تخمین زده شود عوارض گمرکی به آن تعلق نخواهد گرفت. ارسال بار خارجی به وسیله خطوط هوایی انجام می گیرد. این شیوه ارسال باعث می شود که بار و مرسولات در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسد. ارزیابی ها و بررسی هایی که در ارتباط با پست خارجی وجود دارد بیشتر از پست داخلی است. به دلیل مسافت های طولانی که در ارسال خارجی وجود دارد بسته بندی ها متفاوت تر از مرسولات خارجی می باشد.

ارسال بار خارجی

سرویس پست سریع بین الملل

پستکس با ارائه خدماتی نظیر پست سریع بین الملل می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی به شکل کاملا آنلاین می توانند بسته ی خود را بدون هیچ مراجعه حضوری ثبت نمایند. سامانه پستکس این امکان را برای صاحبان بار به وجود آورده است بتوانند کالاهای خود را به 202 کشور دنیا ارسال کنند. همانطور که قبلا اشاره کردیم در همه ی کشورهای دنیا قوانین گمرکی مختلفی وجود دارد. بنابراین امکان ارائه ی قیمت قطعی برای کاربران وجود نخواهد داشت. کاربران می توانند با استفاده از این سامانه عکس کالای مورد نظر خود را در سیستم پستکس بارگذاری کنند و در مدت زمان کوتاهی یعنی کمتر از یکساعت قیمت قطعی ارسال و از مجاز بودن کالا مطلع شوند. لازم است در هنگام بارگذاری عکس سرویس پستی مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید. اطلاعات مورد نظر به وسیله پیامک حاوی لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد.

4 نظرات
  1. وحید روشنی می گوید

    چقدر مفید و تاثیر گذار

  2. محیا خوردلی می گوید

    با این سرویس ، پستکس به صنعت پست خدمات ارزنده ارائه کرده است
    بسیار عالی

  3. محمد فلاحی می گوید

    چقدر راحت میشه بار رو به هر کجای دنیا فرستاد هم سریع و قیمت خوب

  4. shamlu می گوید

    ارسال زیز یک هفته واقعا معرکه است به سر تا سر دنیا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار