اطلاعات درباره مشکلات پیک درون شهری

4 47

درباره مشکلات پیک درون شهری

مشکلات پیک درون شهری با افزایش جمعیت و شلوغی شهرها روز به روز بیشتر می شود. پیک های موتوری به طور همیشگی در معرض خطرات جانی و آسیب های بدنی هستند. این مشکلات از وقتی که کرونا شیوع یافت، بیشتر نیز شده است. اگر فرض کنیم شرایط برای کارکنان حمل و نقل شرایط ایده آل و مناسبی است. ولی باز هم نمی توان گفت که یک جوان تا چه زمانی باید به این کار ادامه دهد. تا به اهداف و آینده ای که در ذهن خویش دارد، برسد.

همچنین اگر این کارکنان تحت بیمه بازنشستگی قرار نگیرند،  تبعاتی را در آینده برای آنها به دنبال دارد. این شغل با مخاطرات بسیار، آینده شغلی روشن و مشخصی ندارد. و اکثر کسانی که در این شغل هستند، از این شرایط بد و بلاتکلیفی سخت آن نالان هستند. با هزینه های سنگین زندگی امروزی نمی توان از طریق اینگونه شغل های بی آتیه پیشرفتی نمود. در واقع با گلایه های بی شمار این افراد، روبرو هستیم، که از نظر اقتصادی همیشه در تنگنا هستند. و در صورت پیشامد اتفاقی هیچ قراردادی با سازمان بیمه مرکزی ندارند. چرا شغلی که زیر پوشش هیچ نوع بیمه ای نیست و امنیت کافی ندارد، اصلا به وجود می آید.

درباره مشکلات پیک درون شهری

سختی های کار به عنوان پیک

مشکلات پیک درون شهری از زبان کارکنان این پیک ها شنیدنی است، و اکثر آنها به حقوق خود اعتراض دارند، و معتقدند نمی توان با این حقوق زندگی را گذراند. این افراد در زمانی که کرونا شیوع جدی پیدا کرده است. نگرانی بسیاری را در هنگام حمل مرسوله به مقصد و برخورد با فرد تحویل گیرنده مرسوله دارند.

این افراد گاهی مجبور بودند برای گذران زندگی افرادی را از نقطه ای به نقطه دیگر ببرند. این موضوع نیز خود در این دوران استرس را در هر لحظه و زمان بر آنها مستولی می کند. در نهایت شغل این افراد از ریسک های مختلف و فراوانی برخوردار می باشد.

همچنین این افراد بایستی در زمان شیوع بیماری کرونا روزانه ماسک و مواد ضدعفونی کننده خریداری می کردند. که اینها خود فشار مالی زیادی به آنها وارد می نمود. بنابراین افرادی که از روی اجبار این شغل را برگزیده اند. گاهی با برخورد افراد و مردم مجبور به تحمل یکسری برخوردهای غیرمنصفانه و ناعادلانه می شوند، که این موضوع خود بسیار این افراد را از ادامه کار دلسرد می کند.

پس کاش کمی همه مردم و آحاد جامعه به این افراد نگاهی مثبت و مهربانانه داشته باشند و با تشکر و قدردانی از آنها مشکلات پیک درون شهری  را برای آنها هموارتر کنند و به آنها انرژی مضاعف دهند.

4 نظرات
  1. هانیه نجفی می گوید

    به نوعی شریف ترین شغل محسوب میشه

  2. زینب فرجی می گوید

    باتوجه به شلوغی ها و افزایش جمعیت واقعا ازجمله مشاغلی که نیاز زندگی شهرنشینی

  3. محمد فلاحی می گوید

    سرویس پست درون شهری بسیار مورد نیاز هست و پستکس سرویس عالی ای رو در این زمینه معرفی کرده

  4. شاملو می گوید

    درزمینه پیک درون شهری ،سرعت و دقت خیلی مهم هست که پیک هاب بسیار قوی کار میکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار