پیک هاب خدمت لجستیکی پستکس به بازار پستی

1 97

پیک هاب بازارگاهی در حوزه پیک شهری است که از سال 1400 و با تجمیع خدمات تعدادی از شرکتهای عرضه کننده پیک درون شهری و پیک های مدرن شروع به کار نموده است. این کوریر سرویس یکی از خدمات پستکس به بازار پست لجستیک محسوب می‌شود.

پیک هاب

خدمات پیک هاب

خدمت نوین پیک هاب با بهره گیری از ناوگان شرکتهای متنوع توزیع درونی شهر، این امکان را برای شرکتها و فروشگاههای آنلاین فراهم کرده است تا بتوانند مرسولات خود را در درون شهرهای خود توزیع و جمع آوری نمایند.

لازم به ذکر پیک با بهره گیری از شبکه نمایندگان خود امکان ارائه خدمات لجستیکی و ارسال مرسولات فروشگاههای اینترنتی را از تمامی شهرهایی که نمایندگان پیک حضور دارند را به همراه خدمات انبارداری و بسته بندی دارا میباشد .

وظایف

وظیفه پیک هاب، توزیع و جمع آوری کالا با استفاده از توان دهی سرویس پیکی در بخش درون شهری به صورت آنلاین است که حوزه فعالیت آن در شهرهای تهران کلیه مراکز استانها و 180 شهر کشور می‌باشد و حوزه فعالیت این سرویس صرفا در مناطق شهرداری از شهرهای صدرالذکر منحصر میگرددد که این خدمات مخصوص تجار و فروشگاهها با قیمتی ثابت بدون وابستگی به طول مسیر، ترافیک و بصورت پیشکرایه و COD قابل عرضه میباشد.

محدودیت های ارسال

حداکثر وزنی این سرویس 20 کیلو گرم و در بخش ابعاد حداکثر 30*40*50 سانتی متر میباشد. از جمله ویژگی های این سرویس، میتوان به این موضوع اشاره کرد که قیمت وابسته به فاصله ، ترافیک و ساعت درخواست نمیباشد . یعنی بسته ها با هر فاصله تا مقصد حتی در ساعات اوج ترافیک و شرایط بد جوی نیز با قیمت ثابت جابجا می‌شوند.

شایان ذکر است: کلیه مرسولات در سرویس پیک هاب می بایستی طی ۶ ساعت پس از تعیین نقطه جغرافیایی از مقر فرستنده جمع آوری و در نقطه مورد نظر گیرنده تحویل گردد.

1 نظر
  1. شاملو می گوید

    سرعت ارسال مرسوله واقعا عالی هست با پیک هاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار