رهگیری بسته های پستی با تکنولوژی جدید

4 926

یکی از بهترین راه های رهگیری مرسولات پستی به طور کامل و دقیق استفاده از سامانه رهگیری بسته های پستی می باشد. این سامانه با این هدف راه اندازی شد تا کاربران قادر به رهگیری مرسولات پستی خود باشند. گاهی اوقات افراد در رابطه با رسیدن مرسوله پستی خود به مقصد و یا ارسال آن دچار نگرانی می شوند که از طریق پیگیری آن می توان از ارسال و یا دریافت مرسوله پستی اطمینان خاطر کسب نمایید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی یکی از جدیدترین تکنولوژی های پستی

به منظور پیگیری مرسوله پستی خود می توانید وارد سامانه رهگیری مرسوله پستی شوید. پس از ورود به سامانه باید شماره مرسوله خود را وارد کنید. توجه به این نکته از اهمیت زیادی برخوردار است که انتخاب درست شرکتی که مرسوله خود را با آن پست کرده اید از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هر شرکتی کد رهگیری مخصوص خودر را دارد، با در اختیار داشتن این کد می توان وارد سامانه رهگیری مرسولات پستی شد و بسته را رهگیری کرد.

پس از وارد کردن کد مربوطه مرسوله خود را می توانید پیگیری کنید. توجه کنید که این سامانه شما را از آخرین وضعیت مرسوله آگاه خواهد کرد. در صورت تمایل برای مشاهده جزئیات بیشتر مرسوله می توان گزینه جزئیات بیشتر را کلیک کرد تا تمامی مراحل سپری شده برای مرسوله پستی خود را مشاهده نمایید.

این سامانه همچنین مجهز به اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید می باشد و شما میتوانید با نصب این اپلیکیشن رهگیری همه شرکت های پستی را با گوشی موبایل خود انجام دهید

کد *193#

از دیگر تکنولوژی های پستی می توان به سامانه کد *193# مربع اشاره کرد.که توسط شرکت ملی پست ایجاد شده است . شما می توانید این کد را با تلفن همراه خود شماره گیری نمایید تا از آخرین وضعیت بسته پستی خود آگاه شوید. در صورتی که قادر به استفاده از سامانه رهگیری مرسولات پستی نباشید می توانید از کد *193#  استفاده کنید.

پیگیری مرسولات پستی کار پیچیده ای نیست تنها کافی است شماره مرسوله پستی را وارد کنید تا تمامی اطلاعات مربوط به بسته پستی شما نمایش داده شود.

4 نظرات
  1. نسیم یوسفی می گوید

    سلام ، ممنون بابت خدمات به روزتون

  2. azhdarloo می گوید

    مرسی از خدمات عالیتون
    با این کد , رهگیری مرسوله خیلی راحت تر و سریع تر انجام میشه.

  3. شاملو می گوید

    واقعا بابت خدمات عالی و پویای شرکت ممنون

  4. ناهید ترابی می گوید

    در پستکس رهگیری بسیار اسون و در دسترس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار