ماهکس(تکنولوژی در کنار سرعت در صنعت پست)

2 805

شرکت سریع ترابر ماهان با نام تجاری ماهکس در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ با هدف ارایه راهکارها و خدمات مفید و مؤثر در حوزه صنعت لجستیک کشور فعالیت خود را آغاز نموده است.

در حال حاضر شرکت سریع ترابر ماهان در قالب یک شبکه گسترده داخلی و خارجی، با پشتیبانی از ناوگان هوایی،‌ زمینی و امکانات پیشرفته روز و همچنین برخورداری از کادری مجرب، آموزش‌دیده و ماهر، با دارا بودن نمایندگی در شهرهای مختلف کشور، در تلاش برای ارایه بهترین، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین خدمات حمل می‌باشد.

از جمله تجهیزات و تکنولوژی های این مجموعه میتوان به :

  • بهره‌مندی از تجهیزات GPS برای رهگیری و کنترل لحظه‌ای ناوگان
  • بهره‌مندی از ناوگان زمینی و هوایی با کاربری مجموع بیش از ۲۰۰ دستگاه نقلیه در ناوگان حمل و نقل درون شهری و بین‌شهری
  • دسترسی مستقیم و ویژه به ترمینال‌های بار فرودگاه‌های سراسر کشور
  • پراکندگی مراکز توزیع در کلیه مراکز استان‌های کشو
  • قابلیت توزیع در بیش از ۲۰۰ نقطه کشور با تکیه بر شبکه توزیع استانی

سیستم پردازش مکانیزه ماهکس

تاکنون در تمامی شرکت‌های پستی توزیع بار فرآیندهای عملیاتی به کمک نیروی‌انسانی و تجهیزات ابتدایی انجام پذیرفته است که این موضوع امکان بروز خطا در این فرآیند و پایین آمدن سرعت در خدمت‌رسانی را افزایش داده است. بکارگیری یک سیستم اتوماسیون جهت پردازش‌بار نه تنها از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌نماید، بلکه امکان تهیه گزارش و آمارگیری از وزن، ابعاد، بارکد مرسولات و تصویر آنها را نیز فراهم می‌آورد.

ماهکس
ماهکس

خدمات پستی درون مرزی ماهکس :

حمل فوق سریع بار / Flash Express Service

این خدمت برای بسته‌های فوری از طریق پذیرش بار به‌صورت ۲۴ ساعته در دفاتر فروش شرکت مستقر در فرودگاه‌های کشور قابل انجام می‌باشد. شایان ذکر است این خدمت به هر دو صورت درب به درب انجام میگیرد

حمل سریع بار / Express Service

مشتریان درخواست خود را جهت ارسال بسته پس از تماس با واحد ثبت سفارشات ثبت می‌نمایند که در طی همان روز تحصیلداران ماهکس پس از اخذ بسته از ایشان از درب

منزل/شرکت و ارایه رسید تحویل، بسته‌های جمع‌آوری شده را به انبار پردازش بار تحویل می‌نمایند.

حمل اقتصادی / Economic Service

این خدمت برای حمل کالاهای غیرفوری و سنگین یا جهت ارسال با هزینه با‌صرفه‌تر، از طریق کلیه وجوه حمل و نقل به اقصی نقاط جهان مناسب می‌باشد.

خدمات پست برون مرزی ماهکس

حمل هوایی

حمل هوایی سهمی عمده در توسعه اقتصادی کشورها دارد، به نحوی که غالباً به عنوان یکی از شاخص‌های رشد و توسعه مردم مورد توجه قرار می‌گیرد. شرکت سریع ترابر ماهان در زمینه حمل و نقل هوایی خدمات زیر را ارایه می‌دهد:

• حمل صادراتی و وارداتی کالاها از طریق مسیرهای هوایی در سرتاسر جهان

• حمل بار هوایی بر مبنای تحویل تا انبار صاحب کالا

حمل دریایی

حمل دریایی یکی از به صرفه‌ترین نوع حمل تجهیزات و محمولات است. این خدمات برای مشتریانی مناسب خواهد بود که زمان حمل محمولات برای آنها در اولویت نیست و نیز کم بودن هزینه‌ی حمل در قیمت تمام شده کالای مذکور واجد اهمیت است.

همکاری پستکس و ماهکس

شرکت پستکس به عنوان اولین سامانه حمل و نقل آنلاین کشور جهت رفاه مشتریان گرامی و تسهیل در امور پستی با عقد قرداد با شرکت ماهکس این مجموعه رو به خدمات پستی خود اضافه کرده است و از این پس شما میتوانید با مراجعه به سایت و نرم افزار پستکس از امکانات شرکت ماهکس به صورت کامل استفاده کنید

2 نظرات
  1. ناهید ترابی می گوید

    چقدر خوب

  2. محمد فلاحی می گوید

    چه سرویس عالی ای هست سرویس ماهکس ممنون از تیم شما که روز به روز در حال پیشرفت هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار