26 آذر روزی سرنوشت ساز در صنعت حمل و نقل کشور

9 66,938
در دنیای امروز، صنعت حمل‌ونقل به‌عنوان رگ‌های حیات‌بخش اقتصاد و توسعه پایدار هر کشوری به شمار می‌رود. و برای همه کارشناسان عرصه اقتصاد هر کشوری واضح و مبرهن است که بدون داشتن یک صنعت حمل‌ونقل پویا و مدرن، صحبت از پیشرفت و توسعه‌ی اقتصادی امری محال است. روز 26 آذر روز حمل و نقل در ایران اسلامی است.

26 آذر روزی سرنوشت ساز در صنعت حمل و نقل کشور

روز حمل و نقل : در دنیای امروز، صنعت حمل‌ونقل به‌عنوان رگ‌های حیات‌بخش اقتصاد و توسعه پایدار هر کشوری به شمار می‌رود. و برای همه کارشناسان عرصه اقتصاد هر کشوری واضح و مبرهن است که بدون داشتن یک صنعت حمل‌ونقل پویا و مدرن، صحبت از پیشرفت و توسعه‌ی اقتصادی امری محال است. حمل‌ونقل به‌مثابه‌ی پلی است که بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی هر کشوری را به هم متصل کرده، خون حیات‌بخش را در رگ‌های اقتصادی کشور به جریان درمی‌آورد. صنعت حمل‌ونقل ایران اسلامی، به‌عنوان یک صنعت تازه‌نفس و پویا دوران پرمخاطره‌ای را پشت سر گذاشته که شاخصه اصلی آن کوشش در راستای ارتقای جایگاه مهم این صنعت در بین صنایع کشور است.

روز حمل و نقل

روز حمل و نقل در تاریخ

در تاریخ رویدادهای گذشته‌ی است روزها و تاریخ‌های سرنوشت سازی بوده که نقش سرنوشت سازی در ارتقا و رشد این صنعت داشته است.

26 آذر 1362 یکی از این ایام سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است؛ که در آن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمانی را در جهت ارسال کامیون‌هایی به بنادر جنوبی ایران اسلامی، برای تسریع در روند تخلیه بار کشتی‌هایی که مایحتاج اساسی مردم را وارد کرده بودند ابلاغ کردند.

در پی این دستور، با بسیج عمومی سیل کامیون‌ها از سراسر کشور، برای تخلیه این کشتی‌ها خود را به بنادر جنوبی کشور رسانده‌اند و برگ زرینی را در تاریخ صنعت حمل‌ونقل کشور رقم زدند.

14 سال پس‌ازاین واقعه‌ی غرورآفرین در سال 1376 با نظر وزارت راه و ترابری و برای اطلاع‌رسانی بیشتر به جامعه در مورد نقش و جایگاه مهم صنعت حمل‌ونقل در توسعه کشور روز 26 آذرماه از طرف شورای فرهنگ عمومی کشور، با نام روز حمل‌ونقل نام‌گذاری شد.

روز حمل‌ونقل، روز تقدیر از خدمات بی‌شائبه و درخشان رانندگان و دیگر از کارکنان شاغل در بخش حمل‌ونقل کشور است. این روز مجال مناسبی برای رسیدگی بهتر به نیازها و خواسته‌های کارکنان و زحمت کشان خدوم صنعت حمل‌ونقل کشور است.

جدیدترین روش ارسال مرسولات پستی – سامانه پست بار

سامانه آنلاین خدمات پستی پست بار این روز بزرگ و ملی را به تمامی زحمت کشان این عرصه تبریک عرض مینماید

09422020249

02191090927

9 نظرات
  1. محمد فلاحی می گوید

    به به مبارک باشه این روز به شما و همکاران پر تلاشتون در سامانه قدرتمند پست بار

  2. sahar mohamadi می گوید

    روز ملی حمل و نقل بر شما و همکاران زحمتکشتون مبارک

  3. فائزه نوروزی می گوید

    روزتون مبارک

  4. نسیم یوسفی می گوید

    تبریک عرض می کنم خدمت شما و همکاران پست باریتون…خداقوت

  5. فاطمه نعمتی می گوید

    روزتوت مبارک خسته نباشید دوستان

  6. شاملو می گوید

    سلام
    روز حمل و نقل مبارک خسته نباشید

  7. bahareh banasaz می گوید

    تبریک میگم

  8. fatemeh golmohamadi می گوید

    تبریک میگم به تیم پرتلاش این سازمان

  9. fatemeh golmohamadi می گوید

    تبریک عرض میکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار