آشنایی با پست DHL

10 52,525

یکی از نیازهای روزمره بشری به دلیل فواصل زیاد اجتماعات انسانی ارسال بسته‌ها و مرسوله‌ها به سراسر نقاط جهان است. یکی از مؤسساتی که در زمینه‌ی خدمات پستی و حمل و نقل فعال است. شرکت آلمانی پست DHL  است که خدمات پستی خود را در سراسر جهان ازجمله ایران ارائه می‌دهد.

آشنایی با پست DHL

مجموعه دی اچ ال (DHL)  که برگرفته از نام سه مؤسس اصلی این شرکت یعنی «لین» و «هیل بلوم» و «دالسی» است که این شرکت در زمینه‌ی خدمات پستی و انتقال بسته‌های پستی فعالیت می کند. این شرکت زیرمجموعه شرکت دویچه پست می‌باشد که بزرگ‌ترین شرکت پستی کشور آلمان است. بنیان این شرمت در سال 1969 گذاشته شد و پس از موفقیت در بازار پستی ایالات‌متحده با افزایش خدمات خود در سطح جهان به یک شرکت بزرگ جانی در زمینه‌ی حمل‌ونقل تبدیل شد. در سال 2001 این شرکت تازه تأسیس آمریکایی را شرکت پست آلمان خریداری کرد. پست DHL در حال حاضر تبدیل به بخش بین‌المللی شرکت دویچه پست آلمان شده است. و به‌جرئت می‌توان گفت که این شرکت، بزرگ‌ترین شرکت در زمینه‌ی خدمات پستی در سراسر جهان است. این شرکت در زمینه‌ی حمل‌ونقل دریایی و هوایی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و یکی از سودآورترین شرکت‌ها در زمینه‌ی حمل‌ونقل بین‌الملل و پست است.

پست DHL

شرکت پست DHL بعد از موفقیت در زمینه‌ی حمل محموله‌های پستی در سراسر جهان بخشی از فعالیت خود را به کشورهایی اختصاص داد که از سایر شرکت‌های پستی بین‌المللی خدمات دریافت نمی‌کنند. با توجه به این بحث شرکت دی اچ ال در کشورهای ایران و عراق و چین نیز شروع به فعالیت کرد. این شرکت مصمم است بدون تحولات سیاسی در جهان خدمات خود را در تمامی جهان گسترش داده، تا تمامی مردم جهان از خدمات گسترده پستی آن برخوردار شوند. هرچند هزینه‌ی خدمات پستی این شرکت نسبتاً بالاست ولی از لحاظ کیفیت ارائه خدمات پستی مانند تعهد زمانی تحویل مرسوله پستی، و سرعت ‌بالای ارسال محموله‌ها بی‌رقیب است. و خدمات خود را با بهترین کیفیت و بالاترین تضمین‌ها و استانداردهای مربوط به حمل‌ونقل مرسوله‌های پستی ارائه می‌دهد. دی اچ ال در سال‌های اخیر با ایجاد نمایندگی‌های خود در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و شیراز خدمات پستی گسترده‌ای را به هم‌وطنان گرامی عرضه کرده است.

برای استفاده از خدمات پست خارجی می توانید از سامانه آنلاین پستکس استفاده کنید و به صورت آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت سفارش کنید.

این مقاله را در اخبار رسمی دنبال کنید

این مقاله را در ویرگول دنبال کنید

10 نظرات
  1. محمد فلاحی می گوید

    به به خیلی عالیه این شرکت آلمانی

  2. محمد فلاحی می گوید

    واقعا خسته نباشید میگم به همتون 👏👏👏🌹🌹🌹

  3. فائزه نوروزی می گوید

    واقعا در این شهرهایی که گفتید نمایندگی داره؟! چه عالی

  4. sahar mohamadi می گوید

    👍👍

  5. بهاره عیسایی می گوید

    ممنون از اطلاع رسانی خوبتون خسته نباشید واقعا

  6. بهرنگ می گوید

    فرقش با tnt چیه. اونکه ارزونتر میگیره

  7. نسیم یوسفی می گوید

    واقعا در ایرانم خدمات رسانی دارند؟بسیار عاالی….ممنون از اطلاعات کاربردیتون

  8. شاملو می گوید

    سلام
    ببخشید میتونیم از خارج از کشور هم مرسوله ارسال کنیم به ایران؟

  9. bahareh banasaz می گوید

    عالی بسیار عالی

  10. fatemeh golmohamadi می گوید

    خیلی عالیه
    فقط این روش از پست هم ممنوعیت پستی دارد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار