آموزش نحوه رهگیری مرسوله پستی بین المللی

0 2,689

نحوه رهگیری مرسوله پستی بین المللی

سیستم رهگیری مرسوله های پستی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به وسیله کد 20 رقمی هر نوع مرسوله ای که به هر کجای دنیا ارسال کرده اید را پیگیری نمایید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که مرسوله های پستی بین المللی شاید با روش های خاصی پیگیری شوند، ولی باید بدانید آنها هم با همان شماره بارکد 20 رقمی پیگیری می شوند. زمانی که بسته پستی خود را برای ارسال به خارج از کشور آماده می کند و به یکی از شرکت های پستی می سپارید، مامور پست به شما برای رهگیری مرسوله پستی یک کد 20 رقمی می دهد. شما هر زمانی که مایل باشید می توانید از طریق روش های متنوع پیگیری مرسوله پستی وضعیت بسته را مشاهده کنید.

نحوه ی رهگیری مرسوله پستی به خارج از کشور

نحوه رهگیری مرسوله پستی بین المللی :

 برای رهگیری مرسوله پستی به خارج از کشور تمامی استانداردهای مشخص شده رعایت شده و هر نکات فنی که در این مورد وجود دارد رعایت گشته است. سرعت ارسال بسته های پستی به خارج از کشور در گذشته تا حدودی زمان می برد ولی امروزه سرعت ارسال آنها بسیار بالا می باشد و در کمترین زمان بسته به مقصد می رسند. شما تنها با در اختیار داشتن شماره  بارنامه خود می توانید اطلاعات آن را در سیستم وارد کنید تا از وضعیت بسته پستی آگاه شوید. از زمانی که شما بسته را به شرکت های پستی می سپارید تا زمانی که گیرنده آن را دریافت کند وضعیت ارسال در سایت مشاهده می شود. در صورتی هم که مشکلی برای بسته شما به وجود آید می توانید از طریق کد رهگیری مرسوله پستی بسته تان را پیگیری نمایید تا از وضعیت آن مطلع شوید.

اگر شما چندین بسته برای ارسال به خارج از کشور داشته باشید برای هر بسته کد رهگیری جداگانه به شما ارائه می شود. ولی باید بدانید از آنجایی که خدمات شرکت های پستی روز به روز بیشتر می شود می توانید تمامی بسته های خود را تنها با یک بارنامه مشاهده کنید. برخی از شرکت های پستی اپلیکیشن های خاصی دارند که شما با نصب آنها قادر خواهید بود بسته های خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر شما برای استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی اینترنت ندارید و یا شرایط بررسی کردن آن را نمی توانید داشته باشید، قادر خواهید بود با کارشناسان شرکت های پستی تماس بگیرید تا وضعیت مرسوله را به شما اعلام کنند.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:

09422020249

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار