خدمات پس کرایه

0 1,341

پس کرایه به این معنی می باشد که گیرنده هر زمان بسته پستی را دریافت کرد هزینه ارسال آن را پرداخت کند. بسیاری از افراد هستند که برای اینکه از سلامت بسته پستی خود زمانی که ارسال می شود اطمینان کافی پیدا کنند، روش پرداخت پس کرایه را انتخاب می کنند و از فرستنده درخواست می نمایند که کرایه را پرداخت نکند. شما باید به خوبی بدانید که این روش برای هر نوع ارسال بسته پستی به کار نمی رود و تنها برای روش های پستی مانند حمل درب تا درب می توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی های پس کرایه چیست ؟

هر یک از شرکت های باربری دارای این خدمات می باشند و زمانی که مامور پست این شرکت ها مرسوله های پستی را به گیرنده می رسانند هزینه آن را دریافت می کنند. در سرویس پس کرایه فردی که فرستنده است باید متعهد شود گیرنده هزینه ارسال بار را پرداخت کند و در صورتی که گیرنده از پرداخت هزینه خودداری کند شرکت می تواند مرسوله را بازگرداند و هزینه های رفت و برگشت را از فرستنده دریافت نماید. خدماتی که مربوط به این سرویس می باشد تنها برای کالاهایی اجرا می شود که ارزش بالایی دارند و باید برای ارسال آنها ارزش گذاری انجام شود. دقت داشته باشید برخی از کالاهای دیگر به دلایل متنوع شامل خدمات پس کرایه نمی شوند و شما باید هزینه آن را به طور کامل پرداخت کنید.

پس کرایه | پست سریع بین المللی

پس کرایه مرسولاتی که به این روش تعلق می گیرند هزینه حمل و نقل، انبارداری و …. می باشد.  البته که باید به خوبی بدانید اگر مسافت ارسال کالا زیاد باشد و مامور پست مسافت زیادی را برای ارسال کالا طی کند، باید گیرنده هزینه بیشتری را به عنوان پس کرایه پرداخت کند. بنابراین مسئله مسافت در پرداخت هزینه این روش دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما هم باید به این مسئله توجه داشته باشید. برخی از مرسوله هایی که غیر متعارف و خطرناک هستند در این خدمات قرار نمی گیرند و آنها را مامورین پست ارسال نمی کنند. بر این اساس شما باید برای ارسال بسته پستی خود از طریق خدمات پس کرایه با کارشناسان شرکت پست بار در این مورد مشورت کنید تا آنها بعد از بررسی وضعیت بسته آن را بپذیرند. برخی از بسته هایی هم که وزن های نامتعارفی دارند و وزن آنها مطابق با استانداردهای مشخص شده نمی باشد در این خدمات قرار نمی گیرند و شما باید با روش های دیگری آنها را ارسال کنید.

شما می توانید در تمامی ایام هفته با ورود به سایت پست بار ، سفارش خود را ثبت نموده و کد رهگیری را در پایان سفارش دریافت نمایید.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار