ارسال کالا به وسیله شرکت پستی چاپار

0 2,646

شرکت کالارسان چاپار از آن دسته شرکت های خدماتی می باشد که 15 سال سابقه کاری در زمینه ارسال کالا دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد برای ارسال کالاهای خود به این شرکت اعتماد می کنند.

این شرکت پستی به گروه های ترابری بین المللی وابستگی دارد، به همین دلیل کالاهایی که شما می خواهید به خارج از کشور ارسال کنید را می پذیرد.

ارسال کالاها در شرکت پستی چاپار زمینی و هوایی می باشد، شما می توانید به یکی از نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده و بسته پستی خود را برای ارسال به مامورین تحویل دهید.

چگونگی ارسال کالا به وسیله شرکت پستی چاپار :

 شرکت پستی چاپار با بسیاری از خطوط هوایی قرارداد ارسال بار دارد و به همین دلیل به راحتی می تواند کالاهای شما را برای ارسال هوایی به مقصد مورد نظرتان دریافت کند.

امکاناتی که این شرکت پستی به مشتریان خود برای ارسال کالا ارائه می دهد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید انتخاب کنید. برخی از امکانات این شرکت عبارت می باشد از :

شرکت کالارسان چاپار

1. یکی از بهترین خدماتی که شرکت های پستی می توانند به مشتریان خود ارائه دهند ارسال درب به درب کالا می باشد. چاپار هم به وسیله نیروهای حرفه ای و زبده ای که دارد بسته پستی شما را در کمترین زمان از درب به درب می رساند.

2. هزینه دریافتی این شرکت نسبت به خدمات بسیار زیادی که دارد به صرفه و مناسب می باشد. وزن بسته و فاصله مبدا تا مقصد از جمله عواملی می باشد که در هزینه پستی تاثیر دارد.

3. سرعت ارسال بسته پستی یکی از مهمترین اهدافی می باشد که شرکت پستی چاپار دنبال می کند و بسته های پستی شما را در کمترین زمان به مقصد مورد نظر شما ارسال می کند.

4. شما هر نوع کالایی داشته باشید را می توانید برای ارسال به این شرکت بسپارید چرا که بسته بندی های مخصوص به هر نوع کالا را مامورین پستی انجام می دهد.

همچنین باید بدانید بسته پستی شما بیمه می شود و به همین دلیل دیگر نیازی نیست نگران امنیت و سلامت بسته پستی خود باشید. اگر خسارتی به بسته پستی شما وارد شود هم شرکت آن را جبران می کند.

5. با ارائه کد رهگیری که شرکت پستی چاپار به شما تحویل می دهد می توانید بسته پستی تان را از زمانی که ارسال می شود تا زمانی که به مقصد می رسد پیگیری کنید.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار