آشنایی با حمل و نقل بین المللی به صورت زمینی

1 496

حمل و نقل :

همانطوری که می دانید حمل و نقل بسته پستی چه داخل کشور صورت گیرد و یا چه در خارج از کشور انجام شود، باید تمامی مراحل قانونی آن سپری گردد. برای اینکه بهترین اتوبار و شرکت باربری را برای ارسال بار خود انتخاب نمایید باید در مورد قوانین رعایت شده شرکت اطمینان کاملی به دست آورید. حمل بار به کشورهای خارجی به نوعی خدمات باربری به شمار می رود که به چند صورت انجام می شود. خدمات آن به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از :

کارگو :

خدمات این نوع از حمل و نقل مربوط به کالاها و اجناس می باشد که بیشتر برای بازرگانان و تجار ارسال می گردد.

فریت بار :

خدماتی که مربوط به ارسال بار و بسته بندی وسایل خانه می باشد که به کشورهای دیگر ارسال می گردد. در واقع باید بدانید این نوع بار بیشتر برای افراد حقیقی می باشد و آنهایی که قصد اسباب کشی به خارج دارند از این نوع حمل و نقل استفاده می کنند.

آموزش انبارگردانی | آیلین

حمل و نقل بار بین المللی به صورت زمینی :

 حمل و نقل بارهایی که که بین المللی هستند عموما به دو صورت انجام می شود که این روش ها عبارت هستند از :

1. در این روش بارها و بسته های پستی که صادراتی هستند به گمرک های مرزی در غرب و شرق کشور ارسال می شوند. در این روش پس از اینکه کامیون ها به گمرک های مرزی برسند بار شما را برگیری می کنند و سپس آن را به سمت مقصد می فرستند. این روش بیشتر مخصوص کشورهایی می باشد که با ایران روابط تجاری دارند و بیشتر این کشورها از جمله کشورهای همسایه به شمار می رود.

2. در این روش کامیون های ترانزیت که می توانند از مرز عبور کنند بار شما را در مبدا که همان غرب می باشد بارگیری می نماید و پس از اینکه آنها از مرز عبور کنند به صورت زمینی کالاها را به سمت کشور مقصد ارسال می کنند. این شیوه به طور معمول بیشتر برای کشورهایی که همسایه هستند صورت می گیرد .

شما باید در نظر داشته باشید که برای حمل و نقل کالاها و اجناس به وسیله این روش ها باید کلیه هزینه های باربری را پرداخت کنید. اگر بسته پستی شما وزن کمتری دارد و می خواهید در مدت زمان کمتری هم به مقصد برسد بهتر است آن را با هواپیما ارسال کنید. دقت داشته باشید باید آدرس و کدپستی که مربوط به شخص و یا شرکت دریافت کننده می باشد را باید به طور کامل وارد کنید.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

1 نظر
  1. shamlu می گوید

    بسیار عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجله خبری پست بار